mandag, august 10, 2009

Ny giv!


No har eg sett meg so lei på umåla lister og skåp dei siste sju åra, no måtte noko skje.

CD-hylla sette i gang prosessen.

Ho gjekk frå å sjå slik ut:


Via slik:


Kommoden og alle leikane som stod på den vesle golvflata mi vart erstatta med denne hjørnehylla i MDF. Eg tykte den praktiske verdien vart heilt suveren, nyttigaste møbelet eg har. Vidare blir oppgåva å finne oppbevaring som høver i hylla og som kan roe ned uttrykket ytterlegare. Fortsatt ser det litt rotete ut på veggen, men med tida skal det bli betre, golvet er i allefall fritt og kan vaskast på eit blunk!




CD-hylla vart til slutt slik. Her manglar fortsatt bokstavar bakpå kvar og ein av dei og "alfabetasering", men det kjem, det kjem.




Spisedelen i det lange og trange allrommet vårt etter stuntet. Endeveggen har fått ein lys grønfarge, eg likar så godt bleikgrønt og det gjorde rommet koselegare tykte eg.







Her frå ein litt annen vinkel.










4 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Heisann! Så koselig du har det! Det skapet i hjørnet var nydelig!
Ja høsten er skummel for lommeboka! Det skal være sikkert!
Ha en fin dag!

Therese fra huset med de rare i sa...

Så fint du har fått det:) Høsten er farlig her i huset og- da kommer gjerne ideene og arbeidslysten og lommeboka knirker etterpå:P

Ha en fin dag:)

LenePenes liv sa...

Kjempefint! Lykke til med byggetrinn to. Jeg bor midt i et stort byggetrinn selv så vet hvordan det er. Men fint blir det!

Marias skriblerier sa...

Forandring fryder!!! :) Ble kjempefint!