mandag, juni 22, 2009

Speilreflekskameratips!?



Nå driv eg og vurderar ei litt større investering her.


Har berre tradisjonelt speilreflekskamera, men ønsker meg digitalt.


Problemet mitt er at; fyttigrisen, kor meng som fins der ute!!


Det eg har er eit Canon, så eg lurar litt på om eg kan bruke opp att objektivet og såleis berre kjøpe meg eit kamerahus.


Canon EOS 1000D


Så er det alle spesifikasjonar da, som eg ikkje skjønnar bæret av!

:
10,1 megapikslers CMOS-sensor
Opptil 3 bilder per sekund i serieopptak
Serieopptak til minnekortet er fullt
7-punkts vidvinkel AF-system
Integrert EOS rensesystem holder sensoren ren
Lys 2,5-tommers LCD-skjerm med Live View
DIGIC III-prosessor for rask respons og suveren bildekvalitet
Bildebehandling med bildestiler som kan tilpasses
Kompatibelt med SD- og SDHC-minnekort
Kompakt kamerahus med lav vekt
Kompatibelt med alle Canons EF- og EF-S-objektiver og Speedlite EX-blitser


Hæææh!? Eg er antageleg litt for dum, eg får vel kanskje prøve meg på noko anna...

Kanskje noko slikt frå FisherPrice

Ingen kommentarer: