tirsdag, august 11, 2009

Vårt største prosjekt er i gang!

Sjølv om øyra mine no er litt leie av boring og graving tett innpå husveggen, så er eg veldig glad for at vi straks er skikkelig i gang med byggetrinn 2. Nummer 1 var å pusse opp gamlehuset, nummer 2 er å utvide det. I løpet av kort tid skal dei sprenge fjell kun 20 cm frå husmuren min, eg ser ikkje akkurat fram til det, men håpar det går KNIRKEfritt....kjem nok til å saumfare skifergolvet i kjellaren etter sprekkar etterpå.
Eg skal få dobbelt så stort kjøkken, med tilhøyrande spisestove, det skal bli heilt supert. Gutane får sin eigen leikehems, stor gang til å snu seg i, vi får stor stove med panoramautsikt ned på fjorden, bibliotek til å samle bøkene våre i, fleire toalett...slik at vi ungår krise når seks personar blir råka av magesjuke og lyt nytte eit einaste WC!
Detta blir spennande, travelt, noko stress, mange problemløysingar og ymse spørsmål å finne svar på!
Eg gledar meg til jul...i 2010!

5 kommentarer:

Karna sa...

Masse lykke til med arbeidet, blir spennende...et lite tips er å fotografere grunnmur, gulv og murer før sprengningsarbeidet starter slik at du har "bevis" hvis det blir noen rystelser...

Fru Luna sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar :) Høres ut som dere har mye jobb i vente. Lykke til!

salige lavendel sa...

Lykke til med prosjektet, alt stress og arbeid er glemt den dagen du serverer første middag på romslig kjøkken:)Hilsen Salige Lavendel som takker for titten.

oline's skattekammer sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen!! Så kjekt med tilbakemeldinger og å se på og ikke minst følge med i andre sine prosjekter. Koselig blogg, kommer helt sikkert innom deg igjen. Et pluss at du er født i skytten da, som meg, hehe!! Ha en fin ukestart!!!

Gro sa...

Likte godt cd-hylla i forrige innlegget ditt! Smart løsning! Klem fra Gro