mandag, juni 15, 2009

Affeksjonsverdiens tyngde veg tungt.

Den gamle ranselen min, tykkjer den er veldig fin... Kanskje eg skulle fylle den med blomar!?

Den gamle Kurer-radioen som fulgte med huset vårt, fungerar som berre det, og gjev meg lyd til husarbeidet kvar dag.



Det fyrste familieportrettet teikna av min eldste son. Fantastisk flott!
Lisjebroren kan enno ikkje gå, så han ligg på golvet. Og om nokon lurar på kva mammaen tenkjer på (inni tankebobla si) så er det eit hjarte.
Koselig!

Lokket til min fyrste matboks, denne sat eg og åt brunostskjeva mi i frå frå eg var fem år gammal. tykkjer den er utruleg søt eg.



My Little Pony. 80-tallsmerr med neonman...ho har faktisk brudekjole og.






Enkelte ting vil eg nok aldri bli kvitt, vil vel eigentleg ikkje kvitte meg med dei heller.

Ingen kommentarer: