fredag, november 14, 2008

Vi bygger på huset!

FULLT HUS!
Vi skal bygge ut huset vårt slik at det blir praktisk på familien vår. Seks personar skal inn og ut døra om morgonen og stelle seg på badet om kvelden. Du sit sikkert med erfaring frå ditt eige hus på godt og vondt, noko eg vil utnytte. Kan du seie meg:

Kva er det du likar best med huset ditt? Romløysing osb.

Kva er det du likar minst med huset ditt?

Kvifor?

Med litt hjelp frå andre ser eg fram til å bu i eit perfekt hus, ...eg kan i allefall innbille meg at det er mulig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bygg inn slik lortklæ-renne..e veit kje k d heite. Så døm uppå,kein kaste lortklæein sine ned = artigare å rydde. hehe

Utnytt eill plass.

hm, k ta rum ska døkk hå der da?!

ANETTESHUS.COM sa...

Det beste: stort kjøkken, vaskerom med egen inngang og dusj + walk in closet! Hadde ikke klart meg uten! Jeg har to gutter på 4 og 7 år og vet hvor stor plass dresser og luer og skjerf og leker tar - du har jo 4 stk?! Du trenger sikkert mye plass!?

Lykke til med husprosjektet!
Klem Anette:)